رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید توسط مسوولان اجرایی شود
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'سید محمد سعیدی' در خطبه های نمازجمعه قم، بیانات رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد را برای كشور و مسوولان بسیار مهم ارزیابی كرد و افزود: مسوولان باید در مسیر پیشرفت كشور از اشرافی گری، غرور، خودشیفتگی و تلاش برای كسب محبوبیت و جمع اوری ذخایر و ثروت پرهیز كنند.

خطیب جمعه قم گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، هر حركتی كه توسط پیروان مكتب اهل بیت(ع) برای دفاع از ارزش ها و مقابله با دشمنان شكل می گرفت سركوب می شد ولی امام راحل در عصر ما، نهضتی را به راه انداخته كه باعث عظمت اسلام و مسلمانان شده است.

سعیدی اظهار داشت:به تعبیر رهبر معظم انقلاب، بیداری اسلامی تداوم حركت امام راحل است و امتیاز حضرت امام نسبت به سایر عالمان دینی این بود كه ایشان رابطه مرجع تقلید و مقلد را به رابطه امام و امت تبدیل نمودند.

خطیب جمعه قم گفت:امام راحل (ره)تفسیری نو و عملی از كلام پیامبر بزرگ اسلام (ص)را به منصه ظهور رسانده و انتظار فرج را در نشستن و سكوت، جستجو نكردند.

خطیب جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود از حضور پرشور مردم بویژه جوانان در آیین معنوی اعتكاف تقدیر كرد و افزود: معتكفان بدانند اعتكاف یك حج كوچك است و مسوولان این را برای جوانان تبیین كنند و سخنان آیت الله جوادی آملی در مراسم اعتكاف نیز برای معتكفان بسیار ارزشمند بود.

سعیدی اظهار داشت:معتكفان باید در جبهه مقاومت فكری حضور داشته و در برابر عرفان های نوظهور نیز آگاه شوند و كتاب های ارزشمند علما و اندیشمندان نیز در اختیار آنها قرار گیرد.

خطیب جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح امنیت اخلاقی گفت: هر گاه مردم برای انجام كاری كاملا توجیه باشند آن كار با موفقیت انجام می شود.

وی ادامه داد: در طرح امنیت اخلاقی باید زنان و مردان هر دو مخاطب باشند، حجاب و عفاف تنها مربوط به زنان نیست، گاهی مردان با پوشیدن مدهایی كه نماد برخی نحله های انحرافی است و یا همطراز قرار دادن خود با پست ترین افراد غربی، دچار هنجارشكنی می شوند.

سعیدی گفت: باید با هر كسی كه دنبال هنجارشكنی و بی هویتی است اعم از مردم و زن باید برخورد شود.

7401 / 556/ 640





:: برچسب‌ها: دوچرخه , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: